Verzenden

Gratis verzending naar Belgie & Nederland 

WANNEER WORDT MIJN PAKJE VERZONDEN?

Van zodra we jouw betaling ontvangen wordt je pakje gewoonlijk de volgende werkdag zeker verzonden. Als je kiest om te betalen met overschrijving, kan het enkele dagen duren voor het bedrag op onze rekening verschijnt.

WANNEER WORDT MIJN PAKJE GELEVERD?

Binnen België en Nederland wordt het pakket geleverd de werkdag na verzending. Als een pakje verzonden wordt op een weekdag ontvang je het dus de dag erna. Wordt een pakje verzonden op vrijdag, dan komt het op maandag aan. Wordt het verzonden in het weekend, dan wordt je pakje op dinsdag afgeleverd.

HOE WEET IK OF MIJN PAKJE VERZONDEN IS?

Wanneer je pakje verzonden is, dan krijg je nog een automatische mail.

BETALEN

HOE KAN IK MIJN BESTELLING BETALEN?

Je bestelling betalen kan veilig gebeuren via Mollie of per overschrijving.

RETOURNEREN

Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling door vooraf een mail te sturen naar info@liloconcept.be met de artikelen die retour komen, de reden van retour en je ordernummer.

  • Stuur het artikel in perfecte conditie terug. 
  • Stuur het artikel in de originele onbeschadigde verpakking (indien van toepassing) van het product zelf terug.
  • Gebruik de originele enveloppe of verzenddoos waar de artikelen oorspronkelijk mee zijn verzonden (zorg dat de doos goed opgevuld is zodat het artikel niet kan beschadigd worden). Als je de envelop of verzenddoos niet meer in bezit hebt of deze is te groot, overleg vooraf even met ons. De kosten voor het retourneren van een pakketje zijn voor je eigen rekening. Het bedrag zal binnen enkele dagen na ontvangst van het artikel terug worden gestort.

RUILEN

Het is niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terug storting van het aankoopbedrag. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.

UITZONDERINGEN

Lilo behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd geraakt is. Gepersonaliseerde producten of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet geretourneerd worden.